In november 2025 besloot Automated Flow haar website en visuele stijl volledig te vernieuwen. Het aanbod bleef hetzelfde krachtige oplossingen op het gebied van websites, funnels, CRM en automatisering maar de uitstraling sloot niet meer aan bij de energie van het merk.
De vorige site was informatief, maar miste visuele aantrekkingskracht en herkenbaarheid. De stijl was grotendeels zwart-wit en bood te weinig stopkracht om bezoekers écht te activeren. Er werd wel informatie gegeven, maar geen waarde gecreëerd er was geen reden om door te klikken of te converteren.
Daarom werd gekozen voor een rebranding met felle oranje accenten, nieuwe visuals en content die bezoekers direct waarde biedt, zoals een gratis handleiding om zelf een AI-receptionist op te zetten. Bezoekers voelen zich nu uitgenodigd, geactiveerd en geïnspireerd precies wat het merk Automated Flow wil uitstralen.
Wil je zien hoe dit in jouw bedrijf werkt?



Direct herkenbaar is en ons onderscheidt van de rest van de markt;
Actie stimuleert, met sterke visuals en duidelijke call-to-actions;
Niet alleen uitlegt wat we doen, maar meteen waarde biedt;
En bovenal: een merkgevoel neerzet dat klopt met wie we zijn.
Automated Flow wilde een website die energie uitstraalt, bezoekers activeert en vertrouwen opwekt. Geen informatief platform, maar een digitale businesspartner vanaf het eerste moment dat iemand op de site landt.
Een slimme AI-telefoniste opzetten kost normaal al snel duizenden euro’s of je betaalt maand in, maand uit voor ingewikkelde tools of personeel. In deze gids laat ik je zien hoe je het helemaal zelf kunt doen, zonder kosten.
Met gratis tools en simpele automatiseringen zorg je ervoor dat je nooit meer een klant misloopt.